Връщане на стоки и рекламации
На основание чл. 50 от Закона за защита на потребителите, имаш възможност да върнеш стоката, която си закупил в срок от 14 дни от датата на получаване, ако не си напълно доволен от покупката си. Единственото условие е продуктът да бъде неизползван и в състояние, в което е получен.
За да върнеш закупената стока трябва да се свържеш с нас по телефон или имейл, както и да ни изпратиш снимки на стоката в състоянието, в което желаеш да я върнеш. Ние ще ти дадем инструкции къде да изпратиш продукта и как ще ти бъде възстановена сумата.
*Транспортните разходи при връщане на продукт са за сметка на клиента.
Рекламации
Клиент има право да върне продукт, да замени продукт или да направи рекламация на продукт в гаранция само, ако пази разписка за прием на паричен превод, издадена от куриера. Тази разписка има силата на касов бон и задължително трябва да се приложи към върнатия продукт или продукти.
При рекламация клиентът връща продукта за негова сметка без наложен платеж и задължително с опция “Преглед”. Ако установим, че проблемът с продукта не е предизвикан от клиента, транспортните разходи ще му бъдат възстановени.
Рекламация при явни дефекти се предявява при получаването на стоката, при първоначалния преглед в рамките на деня на доставка, а при скрити дефекти – до две години от доставката на стоката, но не по-късно от два месеца от установяване на несъответствието с договореното. Рекламацията на услуги може да се предяви до 14 дни от откриване на несъответствието на услугата с договореното.
При удовлетворяване на рекламациите, физическото лице – купувач има правата по Закона за защита на потребителите, като при подаване на рекламация клиентът задължително прилага и документите, на които се основава претенцията: касова бележка или фактура; протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката или услугата с договореното; други документи, установяващи претенцията по основание и размер.