Гаранция Joyor

Какво покрива гаранцията?
Тази ограничена гаранция покрива всички дефекти в новите устройства Joyor, придружени от настоящото гаранционно изявление, за период от 24 месеца* след първата покупка на дребно за електрическите компоненти (дисплей, контролер, мотор и зарядно устройство) при производствени дефекти, като се прилага принципът на замяна. Гаранцията за батерията е 12 месеца или 2000 км (което от двете настъпи първо), при нормален монтаж, употреба, обслужване и поддръжка.
Само потребители, закупили устройството от оторизиран търговец или дистрибутор на Joyor, имат право на покритие по тази ограничена гаранция.
Гаранцията се отнася единствено за първия купувач и не подлежи на прехвърляне.
(*) 36 месеца гаранционен срок за покупки в Испания.
(**) Електрическите тротинетки модели Y8-S ABE и S5 ABE, продавани за германския пазар, имат 1 година гаранция за всички електрически части, включително батерията.

Какво не покрива ограничената гаранция?
Тази ограничена гаранция не покрива проблеми, причинени от:

  1. Комерсиална употреба, инциденти, злоупотреба, пренебрежение, удари, топлина или влажност извън спецификациите на продукта, неправилен монтаж, работа, поддръжка или модификация.

  2. Неправилна употреба, противоречаща на указанията в потребителското ръководство.

  3. Повреди, причинени от други устройства.

Допълнителни изключения:

  • Тази ограничена гаранция е невалидна, ако продуктът е върнат с премахнати, повредени или манипулирани етикети или с други изменения (включително неоторизирано отстраняване на компоненти или външни покрития).

  • Тази ограничена гаранция е валидна само на територията на първоначалната покупка. Не се прилага за други дистрибутори или лица.

  • Joyor не покрива разходите за транспорт от/до острови, които не разполагат със сухоземен транспорт, независимо дали става въпрос за гаранционен случай. В останалите случаи Joyor покрива еднопосочна доставка, ако бъде потвърден гаранционен случай.

  • Гаранцията е валидна само с оригиналения документ за покупка от оторизирания търговец.

  • Не се покриват консумативни износващи се части.

  • Не се покриват компоненти с физически повреди и/или прекъснати/непълни кабелни връзки.

  • Не се покрива употреба при влажни условия, модификации, небрежна употреба.

  • Не се покрива професионална или отдаваема под наем употреба.

Как да заявите гаранционно обслужване?
За да заявите гаранционен сервиз, моля започнете, като попълните официалната гаранционна форма и посочите дали сте краен потребител или дистрибутор.
Важно: Ако сте закупили своята тротинетка от оторизиран търговец, първо трябва да се свържете с него директно.
Гаранционни претенции се приемат само при спазване на всички условия, посочени в настоящата ограничена гаранционна политика, и при следване на правилната процедура за връщане.