Доставка и начин на плащане
Информация за доставка
За всички поръчки, направени през онлайн магазина, доставката се извършва чрез куриерски фирми ЕКОНТ, SPEEDY и SAMEDAY. За направени поръчки на стойност над 90 лв., получаваш БЕЗПЛАТНА доставка до офис на куриерски фирми ЕКОНТ, SPEEDY и SAMEDAY. За поръчки на стойност под 90 лв. – доставката се заплаща от страна на купувача. (7.00 лева до офис на куриер; 12.00 лева до адрес на клиента)
Доставката до адрес се заплаща от страна на купувача, без значение от стойността на поръчката. Цената за доставка до адрес зависи от избрания модел и големина на велосипеда, за повече информация може да се свържеш с нас в контактната форма на сайта. Срокът за доставка е от 1 до 3 работни дни до офис на куриерски фирми ЕКОНТ, SPEEDY и SAMEDAY и от 3 до 5 работни дни до адрес.
Начини на плащане
Може да заплатиш своята поръчка по един от следните начини:
- чрез наложен платеж (плащаш при получаване на поръчка в офиса на куриера или на посочения от теб адрес. Може да заплатиш в брой или чрез дебитна/кредитна карта)
- плащане с карта в онлайн магазина (дебитна/кредитна, издадена на територията на ЕС и с титуляр името на човека, направил поръчката)
- по банков път на сметка с Титуляр: ЕА Център ООД, ЕИК 208063727
т.5 “Доставка на стоките” от раздел “ОБЩИ УСЛОВИЯ” на онлайн магазина
5.1 Стоките се доставят до посочен от клиента адрес на територията на Република България. Стоките се доставят на клиента чрез куриерски фирми ЕКОНТ, SPEEDY и SAMEDAY на адрес, посочен от клиента или в офис на куриерската фирма, в зависимост от избора на клиента.
5.2 Доставчикът се задължава да осигури подходяща опаковка на стоката и изпращането на съпътстващите стоката документи (гаранция, фактура или съответно касова бележка). В случай на възражения относно опаковката на стоката и придружаващите я документи, клиентът следва писмено да уведоми доставчика на следния e-mail: info@ridecenter.bg.
5.3 При невъзможност доставката да бъде осъществена не по вина на доставчика и/или куриера, лицето, извършващо доставката, оставя известие на посочения от клиента адрес, в което посочва телефон за връзка, на който клиентът следва да се обади в срок до 2 (два) работни дни, за да бъде уточнен нов срок за извършване на доставката. При невъзможност за доставка и при второ посещение не по вина на доставчика и/или куриера, договорът за продажба от разстояние автоматично се прекратява и доставчикът се освобождава от задължението си да достави поръчаната стока. Като неустойка за неизпълнението на договора от страна на клиента, доставчикът има право да задържи всички заплатени от клиента суми. Същата неустойка е дължима и в случай, че клиент неоснователно откаже да приеме дадена доставка.
5.4 Сроковете за доставка за налични на склад стоки са както следва:
- до офис на куриерската фирма – от 1 до 3 работни дни, считано от датата на потвърждение на поръчката;
- за адреси на територията на цялата страна – до 5 работни дни, считано от датата на потвърждение на поръчката.
Във всички случаи доставчикът има право да удължава посочените срокове за доставка с до 7 (седем) работни дни, за което купувачът предоставя изричното си съгласие при приключване на поръчката, след натискане на бутона „Съгласен съм”.
При избран начин на плащане по банков път или с дебитна/кредитна карта, сроковете за доставка започват да текат от датата на получаване на цената на поръчката по банковата сметка на доставчика.
5.5 Доставчикът не носи отговорност за забава на доставка, в случай, че забавянето се дължи на вина на куриера/превозвача, извършващ доставката и/или поради независещи от доставчика обстоятелства.
5.6 При получаване на стоките клиентът или негов представител, намиращ се на мястото на доставка, е длъжен незабавно внимателно да прегледа стоката и, в случай на констатиране при прегледа на явни недостатъци, липсата на някой от придружаващи стоката аксесоари и/или на който и да е от изискваните от българското законодателство документи, клиентът незабавно информира лицето, извършващо доставката, за което се съставя протокол. В допълнение клиентът незабавно уведомява доставчика на e-mail, посочен в т. 5.2. В случай, че доставчикът не бъде надлежно и своевремeнно уведомен, се счита, че стоката е приета в добро състояние и без недостатъци.
5.7 Всички рекламации на закупени от физически лица чрез електронния магазин стоки се извършват по правилата и в сроковете на Закона за защита на потребителите, като в допълнение клиентът следва да уведоми доставчика на e-mail: info@ridecenter.bg, като за всяка рекламация следва да приложи съответната фактура/касова бележка за закупените стоки или да посочи нейния номер и дата. Рекламация при явни дефекти се предявява при получаването на стоката, при първоначалния преглед, в рамките на деня на доставка, а при скрити дефекти – до шест месеца от доставката на стоката, но не по-късно от два месеца от установяване на несъответствието с договореното. Рекламацията на услуги може да се предяви до 14 дни от откриване на несъответствието на услугата с договореното.
5.8 Доставчикът има право да посочи куриерската фирма, която да извърши доставка на стоки до клиента, като във всеки един момент може да я промени, без да е длъжен за това предварително да уведоми клиента, стига това да не забави сроковете за доставка.
5.9 Рискът от загуба или повреда на стоките преминава върху клиента в момента, в който той или посочено от него трето лице, различно от превозвача, приеме стоките.
Доставка от Ride Center
Доставката на продукти от www.ridecenter.bg се извършва с куриерски фирми ЕКОНТ, SPEEDY и SAMEDAY и е безплатна до фирмен офис на територията на страната, когато стойността на поръчката е над 90 лева.
- Доставката на поръчки до 90 лева се заплаща от клиента!
- Доставката до адрес се заплаща от клиента, независимо от стойността на поръчката!
- Доставката се извършва до 5 РАБОТНИ ДНИ след обработка от наша страна.
- Поръчки, направени в делнични дни до 14:00 часа, се обработват на същия ден. Поръчки, направени в събота, неделя или на национални празници, се обработват на първия работен ден. Поръчки, направени след 14:00 часа, се обработват на следващия работен ден.
- Ако срокът на доставка по една или друга причина би бил удължен, то вие ще бъдете предупредени по телефона!
Πроверка на пратката преди заплащане
Услугата „Проверка на пратката преди заплащане“ се предоставя на всички клиенти на RIDE CENTER. Услугата предлага само проверка на целостта на опаковката и продукта, и дали са пристигнали в оптимално състояние (без признаци на удар, драскотини или друг вид видими дефекти). Услугата не предполага опцията проверка на техническото състояние и тест на продукта.
„Проверка на пратката преди заплащане“ е услуга, която се отнася за всички продукти, предлагани и доставяни от RIDE CENTER.
Ако след отварянето на пратката забележите, че продуктът не е в добър търговски вид, има следи от драскотини, от удар или други видими дефекти, можете да откажете поръчката директно на куриера.
Ако при получаване на пратката и преди отварянето ѝ забележите, че целостта на опаковката е видимо нарушена, е необходимо да попълните „Протокол за рекламация“ с куриерската фирма. Такъв протокол куриерът е длъжен да предостави. Този протокол се попълва в два екземпляра – един за клиента и един за куриерската фирма. Куриерът ще има грижата да ни уведоми, а ние ще се свържем с вас, за да решим заедно как ще процедираме.